Always chasing light

Always chasing light

tirsdag den 30. juli 2013

Foto Weekend

I weekenden havde vi besøg af to søde unge mennesker, Dines og Nikita. Vores nevø og hans kæreste. -
Dines og jeg har en fælles interesse i fotografi, og vi har begge to et Nikon D7000 kamera, så der blev udvekslet mange idéer. Det var rigtig hyggeligt, og samtidig var der den bonus, at Nikita både er sød og smuk, så vi havde en model at øve os på, og det blev til mange billeder i løbet af weekenden.

Nikita på Bratten Strand med ret meget blæst i håret
Det viste sig, at Nikita var et naturtalent, som ikke behøvede ret mange instruktioner fra fotograferne.

Nikita med opsat hår

Blæsten var lidt strid, så da jeg tog det næste billede af Nikita i marehalmen, så måtte jeg have en hurtig lukkertid for at undgå bevægelsesuskarphed i marehalmen. Det blev til følgende Exif værdier: f/9,0 - 1/2000 sek. - ISO 1250 - fokuslængde 95 mm.

Nikita i marehalmen
Et mere af skønne Nikita på stranden
Udover besøget på Bratten Strand om søndagen, så var vi også en tur i Bangsbo området om lørdagen, og her skød Dines og jeg også flittigt på Nikita, som kun fik ro, da vi skulle spise de medbragte sandwiches til frokost.

Nikita ved Bangsbo hovedgård

Nikita på en af de gamle kanoner ved Bangsbo

Nikita skulle selvfølgelig også have taget billeder ved blomsterne i Bangsbo Botaniske Have.

Nikita og blomsterne

Næste stop var Sæby Strand, hvor vi fik nogle skud af vores smukke model.

Nikita hviler sig lidt på stenen.

Nikita tænker over tingene

Lørdag sluttede vi af med udsigten ved kanonerne på bakkerne i Bangsbo.

Nikita tager sigte

Nikita højt over Frederikshavn

Vi havde en dejlig weekend sammen med masser af både familie- og fotosnak, og nu slutter jeg for i dag med et billede af min dejlige nevø og hans søde kæreste.

Dines og Nikita på Bratten Strand

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar