Always chasing light

Always chasing light

onsdag den 10. juli 2013

Velkommen til min blog

Her vil jeg fremover vise nogle af mine billeder, og hvad der rører sig i min fotoverden. - Det kan være de omstændigheder billedet er taget under, mine tanker om motivet og måske nogle tekniske detaljer. Det kan også være links til nogle af de fede ting, jeg har læst om foto.

Jeg er ikke den store Photoshop narkoman, men jeg klarer mig. - Jeg går mere op i motivet, kompositionen, lyset og de skønne øjeblikke, der opstår, når man har følelsen af at have fået et godt billede på sit memory card. - Jeg sætter også stor pris på det sociale samvær med andre fotografer, når vi sammen tager på fototur i vores dejlige nordjyske natur.

Jeg vil starte med et par billeder fra en dejlig fototur den 30. maj 2013 til Hirsholmene, som er en øgruppe, der ligger nogle få sømil nordøst for Frederikshavn.

Kan du komme væk fotograf
Hirsholmene
Jeg passer på mine unger i reden
Billederne er taget med mit Nikon D7000 med objektiv Nikor 18-200 mm.

Du kan læse mere om Hirsholmene på dette link 

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar