Always chasing light

Always chasing light

fredag den 27. september 2013

Sunrise this morning at 07:13

I morges kørte jeg til den lille jollehavn "Neppens Havn", som ligger i mit nabolag  i Bangsbostrand i det sydlige Frederikshavn. - Jeg ankom i god tid før solopgang, og mit første billede viser spejlingen af skyerne i den lille havn.

This morning I drove to the small harbor "Neppens Havn", located in my neighborhood in Bangsbostrand, Frederikshavn. - I arrived well before sunrise, and my first image shows the reflections of the clouds in the small harbor.


Lige før solopgang fik jeg dette billede af Stena-Lines Gøteborg færge, som var på vej til at anløbe Frederikshavn Havn under et dekorativt rødligt skydække.

Just before sunrise, I captured this image of Stena Lines Gothenburg ferry, arriving at the Port of Frederikshavn under a decorative reddish cloud cover.


Jeg rykkede mit kamera og stativ hen til en lille badebro på ydersiden af molen, og her tog jeg dette billede af den brændende himmel.

I moved my camera and tripod to a small jetty on the outside of the pier, and here I shot this image of the burning sky.


Endelig passede det solen at stå op, og den tittede op over horisonten præcis kl. 07:13.

Finally the sun rose and turned over the horizon at exactly. 07:13.



HDR edition (3 images)
After sunrise

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar