Always chasing light

Always chasing light

tirsdag den 8. oktober 2013

Autumn Colors - Efterårsfarver

I weekenden var vi på et hyggeligt familiebesøg i Horsens, og på vejen hjem til Frederikshavn søndag eftermiddag standsede jeg bilen et par gange for at tage lidt billeder af de smukke gyldne efterårsfarver.

This weekend we were at a cozy family visit in Horsens, and on the way back to Frederikshavn sunday afternoon I stopped the car a few times to take some pictures of the beautiful golden autumn colors.






Det sidste billede viser en mark med stubbe fra den nylig høstede majs. - Mens jeg stod og tog et par billeder af stubmarken, så kom bondemanden kørende ind på marken og spurgte i al venskabelighed, hvad jeg foretog mig, og så måtte jeg forklare, at hans majsstubbe måske kom på min fotoblog. Hans reaktion var at ryste på hovedet af den mærkelige fotograf, og så kørte han igen.  :-)

The last image shows a field of stubble from the recently harvested corn. - While I was taking a few pictures of the stubble field, then the farmer drove into the field and asked in a friendly way, what I was doing, and then I had to explain him, that his corn stubbles perhaps would be presented on my photoblog. His reaction was to shake his head because of a "strange" photographer, as he went off again. :-)

I ønskes en god uge.  -  Have a nice week.

Mange hilsener
Jørgen
Follow on Bloglovin






Ingen kommentarer:

Send en kommentar