Always chasing light

Always chasing light

søndag den 10. november 2013

Market of Cours Saleya, Nice, France - Markedet på Saleya pladsen i Nice, Frankrig (2)

I fortsættelse af min blogpost fra i går, så får I lidt flere billeder fra det farverige og hyggelige marked i Nice, Frankrig.

Further to my blog post from yesterday, I show you some more pictures from the colorful and cozy market in Nice, France.



Kunstneren med det blå skæg tiltrak sig min opmærksomhed, og jeg havde en behagelig samtale med ham. - Jeg tog et par billeder, som jeg har sendt til ham. - Man kan se hans spændende kunstværker på www.derveloy.com

The artist with the blue beard caught my attention, and I had a pleasant conversation with him. - I took a few pictures that I sent to him. - You can see his great works of art on www.derveloy.com
















Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar