Always chasing light

Always chasing light

lørdag den 23. august 2014

Vintage train - Veterantog

For nogle dage siden læste jeg, at et veterantog ville køre nogle ture på en strækning i mit nabolag (fra Hjørring til Kvissel og retur), og jeg fandt ud af, at toget ville blive trukket af et gammelt damplokomotiv fra 1916. - Her får I så nogle af de billeder jeg skød, og jeg håber I fornemmer den specielle stemning fra en svunden tid, hvor det hele gik lidt mere langsomt.

A few days ago I read, that a vintage train would run some trips on a railway line in my neighborhood (from Hjørring to Kvissel and return), and I found out, that the train would be pulled by an old steam locomotive from 1916 - I show you here some of the photos I shot, and I hope you sense the special atmosphere of a bygone era, where everything went a little more slowly.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar